Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Ράλλυ Μεξικό
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Ράλλυ Μεξικό  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Ράλλυ Μεξικό:  Επίδειξη ισχύος από Loeb

Σε δικό του αγώνα σήμερα ο Loeb, αφού από την 3η θέση ανέβηκε στην κορυφή της κατάταξης, καλύπτοντας διαφορά 27 δλ. από τον πρώτο και δημιουργώντας περίπου ένα λεπτό διαφορά υπέρ του!
Ο Petter Solberg βρίσκεται δεύτερος, αλλά ο Ogier παραμονεύει...
Αντίστοιχες επιδόσεις με την πρώτη ημέρα σημείωσε ο Ogier, ο οποίος στο τέλος έκοψε ρυθμό για να αφήσει τον Solberg να του "καθαρίζει" το δρόμο στο τελευταίο σκέλος.
Καταιγιστικός! Ο Sebastien Loeb εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εκκίνησης στη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικό και όντας με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας, πέρασε στην κορυφή της κατάταξης καλύπτοντας τη διαφορά των 27 δλ. από τον πρωτοπόρο Petter Solberg, αλλά και χτίζοντας μία διαφορά της τάξεως του ενός λεπτού, η οποία και τον φέρνει αγκαλιά με την πρώτη του φετινή νίκη. Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ξεκινούσε σήμερα ως τρίτη διέλευση στις ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα να έχει καθαρό δρόμο μπροστά του. Μπορεί οι αντίπαλοι του και κυρίως ο Mikko Hirvonen να συναντούσε σε ακόμα καλύτερη κατάσταση το οδόστρωμα, αλλά αυτό δεν απέτρεψε το Γάλλο από το να κάνει επίδειξη ισχύος. Κέρδισε όλες τις ειδικές της σημερινής ημέρας, οδηγώντας σε όλη τη διάρκεια του σκέλους στο όριο. Ο Loeb προτίμησε να πιέσει όσο μπορεί και να χτίσει μία σημαντική διαφορά από τους διώκτες του, παρά να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική για να μην είναι στο τελευταίο σκέλος πρώτη διέλευση. Και με δεδομένο ότι μετά την ακύρωση της ε.δ. Sauz Seco απομένουν δύο κανονικές και μία SSS για την ολοκλήρωση του αγώνα, μοιάζει απίθανο ο Γάλλος να χάσει τη νίκη μέσα από τα χέρια του.

O Petter Solberg από την πλευρά του, κατάφερε να ολοκληρώσει στη δεύτερη θέση της γενικής, αν και στο τέλος του την «παραχώρησε» ο Sebastien Ogier, έτσι ώστε αύριο ο Νορβηγός να ξεκινάει μπροστά από τον νεαρό Γάλλο και να έχει μειονέκτημα απέναντι του. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003δυσκολεύτηκε σήμερα, όντας πρώτος στο δρόμο, αφού ήταν αναγκασμένος να καθαρίζει το δρόμο για όλους. Πάντως, δεν έχασε το κέφι του, αφού ακόμα και η δεύτερη θέση είναι τεράστια επιτυχία, την ώρα που ο Νορβηγός είναι πανευτυχής που βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης και διεκδικεί τη νίκη, έχοντας πραγματοποιήσει την ολική επαναφορά που τόσο αναζητούσε.

Βέβαια, η κατάκτηση της δεύτερης θέσης μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Ο Sebastien Ogier ακολουθεί μόλις δύο δευτερόλεπτα πίσω του και με δεδομένο ότι θα ξεκινά πίσω από τον Solberg, θα έχει ελαφρώς καλύτερο δρόμο μπροστά του. Ο νεαρός Γάλλος ήταν και σήμερα εξαιρετικός και ταχύς, παρά το γεγονός ότι και αυτός είχε μειονέκτημα από τη σειρά εκκίνησης. Με αυτόν τον τρόπο απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι διαθέτει την ταχύτητα που απαιτείται για τη μάχη της κορυφής, προβληματίζοντας ευχάριστα τον Olivier Quesnel. Την ίδια ώρα, ο άνθρωπος που πλέον αισθάνεται την απειλή του Ogier περισσότερο από κάθε άλλον, ο Dani Sordo, ήταν άτυχος, αφού στην πρώτη ε.δ. του σκέλους είχε μία μικρή έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια του.

Με τρεις Citroen C4 στις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης, είναι δεδομένο και λογικό ότι στο στρατόπεδο της Ford δεν επικρατεί ικανοποίηση. Οι Latvala και Hirvonen ακολουθούν τέταρτος και πέμπτος αντίστοιχα, με τις επιδόσεις τους σήμερα να μην ικανοποιούν. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, τα δύο εργοστασιακά Focus υιοθέτησαν τις ρυθμίσεις του Henning Solberg, που το πρωί ήταν με διαφορά ο ταχύτερος με Focus! Ο Latvala, που βελτίωσε μετά τις αλλαγές στην ανάρτηση τις επιδόσεις του, γνωρίζει ότι αύριο είναι πολύ πιθανό να του ζητηθεί να κόψει για να περάσει μπροστά του ο Hirvonen, ελέω του τίτλου των Οδηγών, και δεν δείχνει διατεθειμένος να φέρει αντίρρηση. Την ίδια ώρα, ο Mikko μοιάζει να μην μπορεί να πιστέψει τι ακριβώς έχει συμβεί. Ακόμα, δεν μπορεί να εξηγήσει τι φταίει για τις μέτριες επιδόσεις του, αφού ακόμα και σήμερα που δεν καθάριζε το δρόμο και είχε καλή σειρά εκκίνησης, ήταν πολύ μακριά από το συναγωνισμό.

Κάτι που δεν ισχύει για τον Henning Solberg, ο οποίος το πρωί ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός με Ford Focus, πραγματοποιώντας μία σειρά από χρόνους στην πρώτη πεντάδα! Μάλιστα, αν δεν αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα με τα φρένα, αλλά και αν απέφευγε κάποια λάθη, θα μπορούσε να είχε σημειώσει ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Με τους Matthew Wilson και Ken Block να έχουν εγκαταλείψει νωρίς το πρωί, από έξοδο και σπασμένη ανάρτηση, αντίστοιχα, ο Federico Villagra είναι έβδομος στην πρώτη του φετινή εμφάνιση και δεν χρειάζεται να ανησυχεί πως θα την χάσει. Βλέπετε, πίσω του ακολουθούν με μεγάλη διαφορά οι πρωταγωνιστές του SWRC, με τον Martin Prokop να είναι επικεφαλής, αλλά μόλις με τέσσερα δευτερόλεπτα διαφορά από τον Xavi Pons! Την ίδια ώρα, την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει ο Armindo Araujo, ο οποίος και είναι επικεφαλής στο PWRC, έχοντας πλέον και μία διαφορά ασφαλείας από τον Toshihiro Arai, ελέω και προβλημάτων που αντιμετώπισε ο Ιάπωνας οδηγός.

Με μόλις τρεις ειδικές να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, μοιάζει απίθανο ο Sebastien Loeb να χάσει την νίκη μέσα από τα χέρια του. Έτσι όλο το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους Solberg και Ogier, την ώρα που ακόμα κανείς δεν γνωρίζει ποιος θα είναι ο νικητής και στο SWRC._Π.Τ.panost@4troxoi.gr


Aναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ο Jari Matti Latvala βελτίωσε τις επιδόσεις του στο δεύτερο πέρασμα από τις ε.δ., αλλά αύριο είναι πιθανό να χρειαστεί να αφήσει τον Hirvonen να περάσει μπροστά του.
Μπορεί σήμερα να μην άνοιγε το δρόμο και θεωρητικά να είχε ιδανική σειρά εκκίνησης, αλλά και πάλι οι χρόνοι του Mikko Hirvonen ήταν μακριά από την κορυφή.
Ευχάριστη έκπληξη οι επιδόσεις του Henning Solberg στο 2ο σκέλος, με τα εργοστασιακά Focus να υιοθετούν τις ρυθμίσεις του στο δεύτερο loop!
Η μάχη στο SWRC καλά κρατεί! Μπορεί ο Martin Prokop να πέρασε εμπρός από τον Xavi Pons, αλλά οι δυο τους έχουν αφήσει ανοικτούς λογαριασμούς...
1-2-3 για την Citroen, αν και μόλις μία εκ αυτών είναι εργοστασιακή...